Öğrencilerimize projemize katılıp çok güzel katkılar sağladıkları ,hatta projeyi onlar yürüttü için teşekkür ederiz 👏🏻
Değerli öğrenciler!Modül 2'de yer alan oylamaya katılarak favori oyununuzu belirlediniz,hepinize tesekkür ederiz.En fazla oyu alan Environmental Quiz-Kahoot Game ile Sancaktepe Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu oldu.Her okuldan öğrencilerimizin katılımı ile oluşturacağımız bir ekip ile beraber yeni bir oyun daha bizleri bekliyor.
Öğrencilerimin oluşturduğu çevre oyunlarının linkleri..
https://wordwall.net/tr/
Öğrencilerim bu ayki etkinliklerimizden çevre ile ilgili oyunlarını Wordwal ile kendileri oluşturdu ve hep beraber oymadılar..
Öğrencilerim ortak ürünümüz takvim için web2 araçlarından Canva yardımı ile herbiri bir görsel hazırladı.Öğrencim Seher bunları kolaj haline getirdi,takvim yaprağında hepsinin emeğini sergilemiş olduk 👏🏻
Öğrencilerim Sosyal Bilgiler dersimizde diğer arkadaşlarına kendi hazırladıkları çevre ile ilgili sunumlarını yaptı..
Our game on environmental problems..
https://wordwall.net/tr/resource/8327947
ÇARIKLAR ORTAOKULU/PINAR ERBAŞ
Öğrencilerimle temiz bir cevrede yaşamayı öğrenmek için TEMA Vakfı’nın Sıfır Atık eğitimlerine katıldık.Projemizin amaçlarına çok uygun ve çok faydalı bilgiler edindik.
My students and I participated in TEMA Foundation's Zero Waste trainings to learn how to live in a clean environment.We have obtained very useful information that is very suitable for the purposes of our project.
Öğrencilerim Forum bölümünü kullanmayı öğrendi ve buraya şiirlerini kendileri yükledi.
Öğrencilerimle Projemizin ortak çalışması olan aktostiş şiirimizi online görüşme yaparak yazdık.03.11.2020
Kendi çekimlerim ile temiz ve kirli çevre çalışmam.29.11.2020
Öğrencilerimin kendi çekimleri ile temiz çevre-kirli çevre çalışmaları.29.11.2020
Öğrencilerimizle tanışma vebinarımızı ve çevre konusunda sunumumuzu gercekleştirdik.28.11.2020
Temiz bir çevrede yaşamak için Geleceğe Nefes Olduk..18.11.2020
Güvenli Internet kullanımı,e güvenlik konularında öğrencilerimize sunumumuzu yaptık broşürlerimizi dağıttık ve okul panomuzu oluşturduk..
My students created our project board to introduce our project to other friends-they also distributed the promotional brochure they prepared to other teachers.
Öğrencilerim diğer arkadaşlarına da Projemizi tanıtmak amacıyla proje panomuzu oluşturdu-Hazırladıkları tanıtım broşürünü de diğer öğretmenlere dağıttılar..13.11.2020
Öğrencilerim Voki uygulamasını kullanmayı öğrendi ve projedeki diğer arkadaşlarına kendilerini tanıttılar.09.11.2020
My students learned to use the Voki app and introduced themselves to other friends in the project.
Önce web2.0 araçları sunumuzu yaptık,Öğrencilerim afiş ve logo yapım araçlarını öğrendi ,daha sonra da projemiz için kendi afiş ve logosunu oluşturdular.Çarıklar Ortaokulu
First we made our web2.0 tools presentation ,my students learned the banner and logo making tools, and then they created their own banner and logo for our project.
Öğrencilerimiz Projemizin öğrenci ön anketini cevapladı-07.11.2020
Our students answered the preliminary student survey of our project
http://cariklaroo.meb.k12.tr/icerikler/letss-take-for-a-clear-environment-temiz-bir-cevre-icin-harekete-gecelim_10134268.html
Proje haberimiz okulumuzun web sitesinde..
Our project news is on our school's website..
We learned safe internet usage and Twinspace usage..Çarıklar Ortaokulu(School)
I talked to my students about the work that we would make our project familiar. Çarıklar Ortaokulu(School)
Bence doğamızı temiz tutmalı yağımızı korumalı camları cam kutusuna kağıtları Kağıt atık kutusuna plastikleri plastik kutusuna koymalıyız Eğer böyle Çevremizi temiz tutarsak yepyeni bir hayat yapabiliriz Ve doğamızı koruyabiliriz ve süper temiz olur
YanıtlaSilÇok güzel proje 👏🏼👏🏼👏🏼
YanıtlaSil💐
YanıtlaSilÇevremizi temiz tutarak ve geri dönüştürülebilir olan malzemeleri geri dönüşüm kutusuna atarak daha güzel ve daha faydalı bir gelecek ve daha güzel bir çevremiz olur
YanıtlaSilProjeyi büyük bir keyifle inceledim.. Elinize emeğinize sağlık.. Gönülden tebrik ederim..
YanıtlaSil